pondělí 31. října 2016

Fetišismus na 100 způsobů aneb každý máme nějakou úchylku

Určitě se shodneme na tom, že každý z nás má pro něco slabost. V životě každého z nás existuje něco, co z něho dělá malé šílence. Jsou to naše úchylky. Drobné, ale i monstrózně velké. Nebudu jich samozřejmě vypisovat všech sto a více, ale pokusím se vypíchnout některé, které jsou mě nebo lidem v mém okolí nějakým způsobem blízké.


Zdroj: http://data.whicdn.com/images/16832580/Dylan-s-candy-bar-New-York--9-_large.jpg

Určitě do této kategorie úchylek patří i obsesivní touha sbírat absolutně cokoliv a prostě si syslit. Známky, kaštany, kartičky, knížky, cédéčka (napsaný to vypadá fakt divně). A tak!


Očichávání knih

Může se to zdát jako naprostá zvrácenost, ale můžu vás uklidnit. Je to naprosto normální. A co víc, je to zdravé. Ptáte se, proč? To je jednoduché. Pokud máte alergii na prach, tak se vám spustí rýma jako voda z Niagárskejch vodopádů. Takže asi takhle. Jinak je ale očichávání knih naprosto božská záležitost, kterou osobně provozuju velmi často (zatím ne na veřejnosti). Prakticky denně. Že jsem ŠÍLENÁ? Nemyslím si.


Zdroj: http://bloominwellness.com/wp-content/uploads/2016/04/happy-quote.png




Papírnictví

Nevím jak vy, ale já a moje kamarádka máme úchylku na papírnictví. Ještě nikdy se mi nestalo, že bych tam vešla a vyšla s prázdnýma rukama. Vždycky, ale vždycky si něco koupím. Ať už je to tužka nebo bloček. Nedej bože lepící papírky. Zkrátka papírnictví je místo, kde trpí moje karta a vyžívá se moje úchylka. Protože ty duhový kancelářský sponky budu určitě brzy potřebovat.
 

Zdroj: http://data3.whicdn.com/images/176558549/large.jpg



Známky

Tohle je jedna z těch obsesivních syslících záležitostí, i když uznávám, že vám bude trvat výrazně déle, než vás známky zasypou a pohřbí za živa. Ale ruku na srdce, kdo z nás kdy náhodou narazí na Modrýho Mauricia a bude do konce života za vodou, hmm? Nikdo! Ale to je fuk, protože i ty známky, které nakonec nemají pražádnou hodnotu, jsou krásný. A jak to vím? No tak trošku je sbírám. A občas, jednou za sto let, když jdu na poštu a zmerčím známku, kterou nemám, tak si ji nakonec koupím. Šílenost? Rozhodně.


 
Zdroj: http://myhobbies.websiteforever.com/images/H1.jpg?244

Boty

Jsou mezi námi ženy, které mají jedinou hodnotnou náplň svého života a to je nakupování nechutně drahých bot. Ženy, jenž jsou přesvědčené, že vrcholem štěstí je koupit si boty od Manolo Blahnika. Dámy, zklamu vás. Největší vrchol života je podpis vašeho milovaného spisovatele do vaší milované knížky. Ale ať nežeru, já tak trošku ujíždím na Converskách. Ale jen trošku. Mám jenom dvoje. Zatím.


Zdroj: https://www.brands24.cz/i//gallery/248/098/converse-all-stars-x-andy-warhol-marilyn-monroe-(1-of-7).jpg


Kaštany

Možná se to může zdát na první pohled jako totální zvrácenost, ale s příchodem podzimu nám dozrávají kaštany. Padají na zem a my (myslím tím pošuky, co když vidí kaštan na zemi, tak ho musí sebrat – jako já) je nejen že hledáme, my si jimi dokonce plníme kapsy kalhot tak mocně, až nám ty kalhoty začnou padat, ale ani to nás neodradí. Mám takové tušení, že je to nějaká hluboko zakódovaná informace v našich hlavách, kterou máme spojenou s krásou dětství, a ve chvíli, kdy spatříme kaštan na zemi, tak v hlavně něco cvakne, a my blbneme a sbíráme. Miluju to!


Photo by UŠI


Porcelánové panenky

Nemůžu si pomoct, ale tahle úchylka ve mně vždycky vzbuzovala hrůzu. No vážně. Ty panenky jsou děsivý. Něco jako prapůvodní panenka Chuckie. (Jen tak mimo záznam. Kterej chorej mozek vymyslel horor s vraždící panenkou? To by normální člověk žádnýmu dítěti neudělal, nebo jo?)
Ale zpět k těm děso-porceláno-panenkám. Jsou opravdu děsivý. Ty jejich porcelánový obličejíčky, mrkací očička s dlouhejma řasama a ty kudrnatý vlásky. Takový panenky mě opravdu děsí.



Zdroj: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/13/65/9b/13659b62e7c6aa1d47ad25a02391ac1b.jpg


A jako poslední bych ráda zmínila jednu komiksovou úchylku.


Drahá auta

No vážně, všimli jste si toho někdy? Bruce Wayne a Tony Stark jsou na tohle úplně vysazený. Přiznám se, že tahle syslíci obsese se mi moc líbí. Uznejte, že je mnohem stylovější sbírat nablejskaný fára než kartičky se sportovcema.
Má to jen jeden háček. Musíte být superhrdina, nebo miliardář, anebo obojí, abyste si mohli dovolit takovou sbírku. Jééé…spásná myšlenka. Stačí být fanda do angličáků a máte stejnou ne-li větší sbírku aut, něž Tony a Bruce dohromady.


Zdroj: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ca/1d/d6/ca1dd64c192b1c95ab2037ab7a48c3ae.jpg


Ještě než jsem těchhle několik úchylek napsala, tak mě napadlo asi dvacet dalších, ale to bych to tu vypisovala do půlnoci, tak mi napište vy, jestli vás napadla nějaká šílenější. Schválně, jestli se shodneme?


Žádné komentáře:

Okomentovat