neděle 3. července 2016

Třetí festivalový den a jedno velké překvapení

Vary se dnes dostali do té správné fáze přecpanosti. Třetí den a je to tu hlava na hlavě. Mně to kupodivu nevadí a naopak mne to letos neuvěřitelně baví. Zase to tu na malou chvilku žije. Tepe to tu jako v aortě.

Již tradičně se objevil na trase Thermal – Pupp stříbrný muž a házel očkem po kolemjdoucích, kteří mu pro jeden nepatrný pohyb házeli drobné. Jediné, co mi chybí, jsou oranžoví panteři.




Pro marnivé ženy je tu od začátku beauty studio Douglas, kde vás nalíčí a řeknou jak na to. Škoda, že na tohle nemám disciplínu. Vždycky si to dělám podle sebe. Rada, nerada. Ukazuje se, že ve Varech čekají na rady ohledně make-upu i muži.




Co jste nikde neviděli, zaručeně uvidíte ve Varech. Ananasová trikolora, to je spíš taková klasika než rarita.




Dneska jsem se vydala obvyklou trasou k Domu České televize přes Kamennou kolonádu, jenže to jsem netušila, že tam probíhají přípravy na raut a cesta, kterou mám ani ne za pět minut prošlou mi bude trvat čtvrt hodiny cukačky. Tak jsem si aspoň vyfotila to krásný nebe.





Ať žije marnivost. Dnes jsem byla na vernisáži fotek Tomáše Třeštíka a nedalo mi to a musela jsem se s ním vyfotit. Bože, Tomáš Třeštík měl můj foťák v ruce. Mám třeštíkovku. To je prostě pecka. Jo a pro info. Je neuvěřitelně milej a vstřícnej. Prostě bomba. A ty fotky!
Jen to prvotní oslovení „Dobrý den, pane Třeštíku.“ Neměla jsem raději říct. „Dobrý den, Tomáši.“ ??? No nevadí, bylo to prostě úžasný.


Photo by Tomáš Třeštík

Tradičně se festivalový život rozvaluje po celém lázeňském centru a jinak tomu nebylo ani na Vodafone pláži, kde jsou letos i sedo-lehací pytle. Všichni se honí za klobouky a doufají, že právě oni ho vyhrajou. To už mě taky přešlo (mám tři z předešlých let).




Oplatky. Mňamka, na kterou se těší velcí i malí…no a někdy i ti čtyřnozí. A jsou i pro malý kousek ochotní udělat prakticky cokoliv.





Ano, focení, focení a zase focení. Bez toho by to prostě nešlo. Všichni fotíme. Je to nemoc. Krásná nemoc.






Dneska jsem si moc nehrála, ale pak jsem narazila na tuhle nádobu a cvakla. Není to zas tak špatný, ne?




Kreativitě se meze nekladou, to ví každý návštěvník festivalu. Čím víc se snažíte, tím víc lidí to ocení. Asi bych se měla taky začít víc snažit.





Sandále sice nemám, ale i tak je to trošičku úlet. Krásnej festivalovej úlet.





Jop, i dnes bylo prakticky celý den zataženo, ale oproti včerejšku jsem ani jednou neotevřela deštník.




Sem si zase hrála.





 Zítra, jo?





Žádné komentáře:

Okomentovat