středa 18. května 2016

#10 EPICKÝCH FILMOVÝCH HLÁŠEK "PART ONE"

Je jasný, že se nikdy nikdo neshodne na tom, že zrovna tahle hláška je epičtější než ta druhá, ale jde o ty, které jsem si vybavila jako první a jsou to i takový, který používám v běžnym životě. I když uznávám, že u některých vypadám jako totální magor, když je prohodím jen tak, mimoděk, třeba na nákupu, ale co? Život by byl moc nudnej, kdybychom se brali příliš vážně, ne?

A nemusím snad ani připomínat, že tohle bude mít minimálně jedno pokračování. Takže když se nenajdete tady, tak příště možná něco vyzobete. Držím palce i na nohou.


#1 „Ten teserakt se probudil.“ Avengers

Tenhle film nemá chybu. Zaprvé zbožňuju Iron mana a za druhé je to naprosto epická záležitost. Komiksovej film par excellence. A kdo říká, že ne, tak kecá! Je tam mraky úžasných hlášek a scén, u kterých umírám smíchy. A navíc na sebe všechny Marvelácký filmy navazují, takže….takže. No to se uvidí až u nových Strážců galaxie.

Zdroj: http://mfstudio.blog.com/files/2015/05/Avengers.png


#2 „Tohle vypadá na začátek krásného přátelství, Louisi.“ Casablanca

No tak, kdo by nemiloval Casablancu? Naprosto mě uhranula a dá se říct, že si ji pamatuju téměř nazpaměť. Miluju ten film. A když můžu, tak si ho pouštím na DVD. To mě přivádí na myšlenku, že bych na Casablancu měla napsat recenzi. Dokonalý a naprosto jedinečný Humphrey Bogart, křehká  a éterická Ingrid Bergmanová. Láska, zrada, usmíření a velká oběť. To vše je Casablanca. A samozřejmě nejdokonalejší americká mystifikace v podobě vůdce Československého odboje Viktora Laszla. Typicky český jméno Laszlo, že jo!

Zdroj: http://lopezlinares.com/vintageblog/en/wp-content/uploads/sites/2/2014/01/casablanca-9.jpg


#3 „Baby nebude sedět v koutě.“ Hříšný tanec

O, můj bože! To je prostě klasika. Nejsem na dojáky, ale na tomhle filmu jsme vyrostly snad všechny, a která ne, tak nikdy opravdu nepochopí, proč všechny zbožňujeme Johnyho Carsona. Musím k tomu něco dodávat? Asi ne, že?

Zdroj: http://fringearts.com/wp-content/uploads/2015/07/Dirty-Dancing-still1.jpg


#4 „Už si někdy tančil v měsíčním svitu s ďáblem?“ Batman

Děti se jako malí, rádi koukají na pohádky a já jako malá milovala Batmana od Tima Burtona. Jack Nicholson jako Joker je úžasnej, první zloduch mého dětství hned po Trhačovi z Želv ninja. Nedávno jsem si na burze vinylových desek koupila vinylku se soundtrackem k tomuhle Batmanovi, ke kterýmu složil muziku Danny Elfman. No, není to zas taková pecka, jak jsem si představovala, ale je to klasika mého dětství.

Zdroj: http://www.standbyformindcontrol.com/wp-content/uploads/2014/12/batman-burton-could-another-tim-burton-batman-movie-really-happen.jpeg


#5 „Tvoje máma je sněhová fréza.“ Číslo 5. žije

Aaa! Další láska mého dětství. Bože, jak já tenhle film zbožňovala a dodnes ve mně budí ohromnou nostalgii. Kdo to nezná, nepochopí. Nevadí. Vřele doporučuji si to stáhnout, ale buďte shovívaví. Je to film z 80. let.


 Zdroj: http://titulky.net/wp-content/uploads/2015/08/rSIHhIQ4gsmxtZWLChNH65NMuWc-660x371.jpg


#6 „Rayi, když se vás někdo zeptá, jestli jste bůh, řekněte, že jo!“ Krotitelé duchů

Tak jestli nikdo z vás nemá rád Krotitele duchů tak je s vámi něco špatně. Opravdu moc špatně! Ale nebojte, to se dá stále napravit. Tak šup, šup…doplňte si svoje filmové vzdělání.

Zdroj: http://www.realfilm.cz/bilden/retro_legendy/Ghostbusters/ghost_busters_bild_01.jpg


#7 „Zelený? Super zelený!“ Pátý element

Sci – fi labůžo. Tenhle film se mi líbil hned po prvním zkouknutí. A i když  jsem už relativně velká a podle některých neověřených zdrojů prý i dospělá (no nevím, nevím…někdy mi to tak nepřipadá). Muzika - skvělá, kostýmy - skvělý, hlášky – skvělý, děj – skvělej!

Zdroj: http://www.realfilm.cz/bilden/dulezite_filmy/Fifth_element/fifth_element_main_bild.jpg


#8 „Nudíte se? Kupte si medvídka mývala.“ Postřižiny

Hrabalovská klasika, kterou můžete vidět znova a znova a pořád se u ní smějete. Franzin a jeho nesnesitelnej bratr Pepin. Pan doktor usínající na nahých Maryščiných prsou a mnoho dalšího. Poetické odpoledne s Hrabalem a Menzelem (a nemusíte si k tomu hned pouštět Rozmarné léto).

Zdroj: http://paris.czechcentres.cz/public/galleries/68/67705/a5bf5e00f4f687b1525e6d291526f3b1.jpg


#9 „Kdybys místo vole říkal cihla, tak má pan ředitel postavený dům.“ Pupendo

Stálice mezi českými komediemi. Jedna hláška za druhou. A dvě naprosto odlišné rodiny, které nemají šanci ani na malý okamžik vidět svět ze stejného úhlu pohledu, ale i tak je to podívaná.

Zdroj: http://www.dama.cz/kultura/pupendo_predehras.jpg


#10 „Kde udělali soudruzi z NDR chybu? Stříleli za války do vzduchu.“ Pelíšky

Dá se k tomu něco říct? Dokonalá vánoční pohádka. Film, kterej si získá naprosto každýho, kdo má aspoň průměrné IQ. Aspoň doufám. Jsou momenty, kdy vedete debatu, která je sestavena pouze a jedině z již kultovních hlášek z Pelíšků. Miluju, epickej film. Kdo ho nemá rád, tak by se nad sebou měl hluboce zamyslet.

Zdroj: http://hdmag.cz/files/shots/pelisky-bluray/png/009.png


Takže asi tak. A která je vaše zamilovaná hláška? Našli jste si tu aspoň jednu, nebo dvě? Nebo deset?



4 komentáře:

  1. Já mám z Avengerů asi nejradši tunhle =D https://cz.pinterest.com/pin/374080312774881856/
    www.fantasyalatriel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Avengers jsou prošpikovaný dokonalejma hláškama, ale i tak mi jako první naskočí ten Teserakt. :) a až pak se začnou nabalovat další a další. :)

      Vymazat
  2. "Performance issues? It's not uncommon, one out of five-" No jo, miluju tě, ale tu cestu z okna sis zasloužil, Tony. :D

    A z Pátýho elementu si vždycky vybavím "Multipass!" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě...je jich tam tolik, tak jsem si řekla, že je snadnější se soustředím na ty, co mě napadnou jako první. :) "Kuře" :D "Já jsem bůh!" - "Slabej bůh!" a tak dál :D

      Vymazat